Among Us

|  #  |  A  |  B  |  C  |  D  |  E  |  F  |  G  |  H  |  I  |  J  |  K  |  L  |  M  |  N  |  O  |  P  |  Q  |  R  |  S  |  T  |  U  |  V  |  W  |  X  |  Y  |  Z  |

Album name: Among Us
Number of Files: 9
Total Filesize: 4 MB (MP3), 10 MB (FLAC)
Date added: Oct 5th, 2021
Released on: Android   iOS   Mobile   Online   Windows   

file_download
Download all songs at once: click to download (FLAC+MP3)
play_arrow
00:00
00:00
volume_up
  Song Name MP3 FLAC  
 
Among Us Theme 1:26 2.53 MB 7.80 MB get_app
 
Eject Music 0:04 0.11 MB 0.32 MB get_app
 
Impostor Kill 0:05 0.14 MB 0.32 MB get_app
 
Report Body Found 0:04 0.12 MB 0.21 MB get_app
 
Report Body Found 2 0:04 0.13 MB 0.22 MB get_app
 
Roundstart 0:04 0.14 MB 0.30 MB get_app
 
Victory Crew 0:09 0.24 MB 0.43 MB get_app
 
Victory Disconnect 0:04 0.12 MB 0.18 MB get_app
 
Victory Impostor 0:13 0.39 MB 0.71 MB get_app

People who viewed this also viewed


Minecraft Soundtrack Volume Alpha & Beta


The Henry Stickmin Collection Soundtrack (2020)


Super Mario 64 Original Soundtrack


Persona 5 Original Soundtrack


Super Mario Galaxy


Friday Night Funkin' OST (Flash)


Legend of Zelda, The - Breath of the Wild


Super Mario Bros



COMMENTS

+ Reply

ddisgd

07:12 Oct 7th, 2020Offline

comment graphic

There is an imposter among us!

eeveelover64

02:27 Oct 9th, 2020Offline

comment graphic

i think it was you!

ddisgd

05:38 Oct 9th, 2020Offline

comment graphic

eeveelover64

i think it was you!

Body reported!
Discuss!

eeveelover64

01:31 Oct 9th, 2020Offline

comment graphic

purple acting sus

THE LIQUID

05:59 Oct 9th, 2020Offline

comment graphic

eeveelover64

purple acting sus

w e ' r e a l l s u s

ddisgd

01:11 Oct 10th, 2020Offline

comment graphic

Which purple?

eeveelover64

06:52 Oct 10th, 2020Offline

comment graphic

you, since you are purple

ddisgd

11:32 Oct 10th, 2020Offline

comment graphic

eeveelover64

you, since you are purple

Must be false report.
Also the one who says other are suspicious always is the Impostor, because wants to hide his crime.
I vote eeveelover64.
What about the blue 'guest'?

ddisgd

11:33 Oct 10th, 2020Offline

comment graphic

Hol'up
Not enough poeple to play in the comment section!

Thaz

07:06 Oct 13th, 2020Offline

comment graphic

ddisgd

Hol'up
Not enough poeple to play in the comment section!

idk man red seems kinda sus...

ddisgd

07:32 Oct 14th, 2020Offline

comment graphic

Thaz

idk man red seems kinda sus...

umm which red? no red in the section...

THE LIQUID

02:40 Oct 14th, 2020Offline

comment graphic

I vote ddisgd, cuz he's kinda sus ngl

ddisgd

05:36 Oct 15th, 2020Offline

comment graphic

guest10000

I vote ddisgd, cuz he's kinda sus ngl

Nah, any evidence?
Ya can't just vote off anyone without evidences.

THE LIQUID

12:52 Oct 16th, 2020Offline

comment graphic

You were in electrical, but then after 2 seconds, you just walked away, and it got me thinking that you didn't do any tasks since they usually take about 5-8 seconds.

ddisgd

10:06 Oct 17th, 2020Offline

comment graphic

guest10000

You were in electrical, but then after 2 seconds, you just walked away, and it got me thinking that you didn't do any tasks since they usually take about 5-8 seconds.

I saw you vent to see me fake tasking!
you're even more suspicious!
nobody could vent except for imposters!

THE LIQUID

01:46 Oct 17th, 2020Offline

comment graphic

EVIDENCE.

AGamer64

04:29 Oct 17th, 2020Offline

comment graphic

guest10000

You were in electrical, but then after 2 seconds, you just walked away, and it got me thinking that you didn't do any tasks since they usually take about 5-8 seconds.

Well, there's the task to reroute power to another section, that only takes a second or 2. He also could've been checking inside for a sec. I'm gonna skip as there isn't enough evidence for anyone.

THE LIQUID

08:36 Oct 17th, 2020Offline

comment graphic

Vote Results: ddisgd is out... ddisgd was the impostor. CREWMATE VICTORY!

ddisgd

11:53 Oct 17th, 2020Offline

comment graphic

AGamer64

Well, there's the task to reroute power to another section, that only takes a second or 2. He also could've been checking inside for a sec. I'm gonna skip as there isn't enough evidence for anyone.

Return to task, everyone
Tho crewmates can also fake task and wander around cuz I'm lazy

sunshine1505

10:51 Oct 18th, 2020Offline

comment graphic

"Among Us Meme" - Among US
Among EU

THE LIQUID

01:47 Oct 18th, 2020Offline

comment graphic

ddisgd

I saw you vent to see me fake tasking!
you're even more suspicious!
nobody could vent except for imposters!

Round's already over, bud. And, by the way, why would I vent when I was standing right next to the door?

user avatar

Kokokid2020

05:05 Oct 24th, 2020Offline

comment graphic

ddisgd

There is an imposter among us!

How do we know its not you?

ddisgd

12:37 Oct 26th, 2020Offline

comment graphic

Kokokid2020

How do we know its not you?

That's right!
Everybody's sus
Ofc including me!

randomslowpoke

12:35 Oct 27th, 2020Offline

comment graphic

mm yes my favorite soundtrack

eeveelover64

03:41 Oct 27th, 2020Offline

comment graphic

K

user avatar

AmongSus

09:10 Nov 8th, 2020Offline

comment graphic

You forgot the meeting sound

ddisgd

09:18 Nov 9th, 2020Offline

comment graphic

AmongSus

You forgot the meeting sound

hmmmm

eeveelover64

12:46 Nov 9th, 2020Offline

comment graphic

AmongSus

You forgot the meeting sound

Thats a SOUND EFFECT not music...

nicniclr

12:55 Nov 11th, 2020Offline

comment graphic

I don’t know who the imposter is guys

ddisgd

07:26 Nov 12th, 2020Offline

comment graphic

nicniclr

I don’t know who the imposter is guys

yellow sus because he waaaaaaaaaaaaaaaaario

Stuper Luigi

02:43 Nov 13th, 2020Offline

comment graphic

Only the OGs remember that disconnection song

user avatar

idkwhattoputhere

08:12 Dec 4th, 2020Offline

comment graphic

They forgot to put clicking menu sound effect

eeveelover64

10:52 Dec 4th, 2020Offline

comment graphic

idkwhattoputhere

They forgot to put clicking menu sound effect

again, Thats a SOUND EFFECT not music...

CatGamer64

02:32 Dec 6th, 2020Offline

comment graphic

FALL GUYS VS AMONG US WHO WILL WIN?

ddisgd

08:11 Dec 7th, 2020Offline

comment graphic

CatGamer64

FALL GUYS VS AMONG US WHO WILL WIN?

among us: with actual weapons, can teleport by venting
fall guys: run and jump
this is obvious ok?

CatGamer64

08:53 Dec 15th, 2020Offline

comment graphic

ddisgd

among us: with actual weapons, can teleport by venting
fall guys: run and jump
this is obvious ok?

i have never played fall guys but i have played among us

ddisgd

01:41 Dec 21st, 2020Offline

comment graphic

CatGamer64

i have never played fall guys but i have played among us

the downside of the crewmates is that they walk slower and can't jump
the upside of the jellybeans is that they can grab others and fling them off stages

imposterboi252

12:39 Dec 23rd, 2020Offline

comment graphic

eeveelover64

again, Thats a SOUND EFFECT not music...

bro he litterly said sound effect in the comet.

imposterboi252

10:04 Dec 27th, 2020Offline

comment graphic

i think it's eeveelover64 cuz he has a gun

ddisgd

12:33 Dec 29th, 2020Offline

comment graphic

imposterboi252

i think it's eeveelover64 cuz he has a gun

Vote him

Stuper Luigi

09:55 Dec 30th, 2020Offline

comment graphic

You should add the airship trailer song. Also, in the "released on" area, add Nintendo switch

Doomeryper

01:34 Jan 5th, 2021Offline

comment graphic

Make sure you add Xbox series X or PS5 if among us releasedmon those consoles

imposterboi252

09:05 Jan 6th, 2021Offline

comment graphic

eeveelover64 was an impostor:) 1 imposter remains

imposterboi252

09:07 Jan 6th, 2021Offline

comment graphic

eeveelover64

i think it was you!

nope. it's you!!

user avatar

000AlA

03:57 Jan 16th, 2021Offline

comment graphic

Purple!

ddisgd

08:20 Jan 17th, 2021Offline

comment graphic

000AlA

Purple!

No u

FlyingFlurry

09:11 Jan 19th, 2021Offline

comment graphic

wut?:unsure:

Doomeryper

06:59 Jan 20th, 2021Offline

comment graphic

Say HEY sisters if your a crewmate

ddisgd

02:14 Jan 21st, 2021Offline

comment graphic

KnucklesIsCute

wut?:unsure:

red sus

349712901

05:16 Jan 22nd, 2021Offline

comment graphic

no click sound among us ?

349712901

05:19 Jan 22nd, 2021Offline

comment graphic

purple sus

349712901

05:23 Jan 22nd, 2021Offline

comment graphic

ddisgd

Return to task, everyone
Tho crewmates can also fake task and wander around cuz I'm lazy

no the crewmates HAVE to do their tasks or else let themselfs to be killed by the impos

349712901

05:24 Jan 22nd, 2021Offline

comment graphic

no select sound?

FlyingFlurry

07:37 Jan 22nd, 2021Offline

comment graphic

HEY SISTERS:LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:

eeveelover64

12:39 Jan 25th, 2021Offline

comment graphic

KnucklesIsCute

HEY SISTERS:LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:

DISGUSTING its james charles!

DededeArie

09:31 Feb 2nd, 2021Offline

comment graphic

heyo can i join

ddisgd

08:49 Feb 3rd, 2021Offline

comment graphic

DededeArie

heyo can i join

Yes
349712901

purple sus

Black not sus

JediMaster

01:01 Feb 8th, 2021Offline

comment graphic

These people really think they playing it lmao

ddisgd

10:41 Feb 8th, 2021Offline

comment graphic

JediMaster

These people really think they playing it lmao

When you don't have the video game you entertain yourself like this

user avatar

PCG

09:57 Feb 10th, 2021Offline

comment graphic

hi, plz add all of the sounds in the game, many sounds weren't on that page

eeveelover64

01:51 Feb 10th, 2021Offline

comment graphic

PCG

hi, plz add all of the sounds in the game, many sounds weren't on that page

again, sound effects not music

FlyingFlurry

07:14 Feb 14th, 2021Offline

comment graphic

i was in the o2

ARMIN2012

06:11 Feb 18th, 2021Offline

comment graphic

PCG

hi, plz add all of the sounds in the game, many sounds weren't on that page

Yeah...?
Sadly many sounds aren't added here...
AND THIS IS THE ONLY AMONG US SOUNDTRACK!! :eek:

pact

08:11 Feb 27th, 2021Offline

comment graphic

its not much but its honest work

DededeArie

10:46 Mar 2nd, 2021Offline

comment graphic

ok so can i be cyan

MC_Tebby

04:22 Mar 5th, 2021Offline

comment graphic

Nice tracks! Also, i was in electrical ... maybeh.

Dino nuggie

09:29 Mar 16th, 2021Offline

comment graphic

Nothing beats fortnite my dudes

Dino nuggie

09:29 Mar 16th, 2021Offline

comment graphic

Although i love among us as well haha

eeveelover64

06:40 Mar 18th, 2021Offline

comment graphic

Dino nuggie

Nothing beats fortnite my dudes

there's alot of games that beat fortnite aka sonic mania

FlyingFlurry

04:43 Mar 31st, 2021Offline

comment graphic

FlyingFlurry was not the imposter

user avatar

Hello_1234

12:25 Apr 2nd, 2021Offline

comment graphic

Hello_1234 was not A Cedab.
1 cedab remains.
*impostor victory song*

user avatar

KoalTK

09:20 Apr 12th, 2021Offline

comment graphic

imposter sus!! amonusg!! sussy suspicious haha!! play among us!! what? you dont wanna? haha, sus! dead body reported!! sus!! uh, eject red, they're BEING SUS!!

Spoonise

09:44 May 4th, 2021Offline

comment graphic

this was also released on the nintendo switch

Spoonise

08:46 May 7th, 2021Offline

comment graphic

sus like amongla imposor

Boyfriendfnf

11:46 May 28th, 2021Offline

comment graphic

Purple is kinda sus for acting like that
He acting sus

Boyfriendfnf

08:38 Jun 24th, 2021Offline

comment graphic

eeveelover64

Thats a SOUND EFFECT not music...

This page adding random sounds effects and then they would add

Boyfriendfnf

08:39 Jun 24th, 2021Offline

comment graphic

Maybe it would add a new album named "AMOGUS" and put when the imposter is sus music and AMOGUS music

eeveelover64

04:31 Jun 26th, 2021Offline

comment graphic

Boyfriendfnf

Maybe it would add a new album named "AMOGUS" and put when the imposter is sus music and AMOGUS music

no

Boyfriendfnf

07:31 Jul 10th, 2021Offline

comment graphic

Update this there is a new song that plays when someone is ejected or skip in airship

cryptor

06:58 Sep 23rd, 2021Offline

comment graphic

sus

ddisgd

02:41 Sep 24th, 2021Offline

comment graphic

cryptor

sus

sussus moogus

FlyingFlurry

10:22 Sep 27th, 2021Offline

comment graphic

ddisgd

sussus moogus

sugoma

user avatar

f43d1aa0

04:37 Sep 30th, 2021Offline

comment graphic

all sound FX added. enjoy

eeveelover64

07:09 Sep 30th, 2021Offline

comment graphic

f43d1aa0

all sound FX added. enjoy

you could've put it in a seperate album, now there's way too much shit

eeveelover64

07:10 Sep 30th, 2021Offline

comment graphic

f43d1aa0

all sound FX added. enjoy

plus, they're prob. already in the sounds resource anyways

ddisgd

03:38 Oct 1st, 2021Offline

comment graphic

FlyingFlurry

sugoma

kid amogus backwards

user avatar

f43d1aa0

03:47 Oct 1st, 2021Offline

comment graphic

eeveelover64

you could've put it in a seperate album, now there's way too much shit

it's the admin's choice. i will talk to admin

user avatar

f43d1aa0

03:50 Oct 1st, 2021Offline

comment graphic

eeveelover64

plus, they're prob. already in the sounds resource anyways

You need 3rd party tool to extract them

eeveelover64

06:03 Oct 1st, 2021Offline

comment graphic

f43d1aa0

You need 3rd party tool to extract them

uh, no you don't they're in a zip file

BluDownloadsCoolJams

04:06 Oct 2nd, 2021Offline

comment graphic

ayo purple kinda sus ngl???????

Your Fellow Idiot

09:52 Oct 4th, 2021Offline

comment graphic

eeveelover64

uh, no you don't they're in a zip file

He isnt wrong. 7zip is a 3rd party tool

penguino ogami

11:42 Oct 5th, 2021Offline

comment graphic

guys don't translate keys cow into filipino worst mistake of my life

sonicplushies

08:07 Oct 6th, 2021Offline

comment graphic

hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi

eeveelover64

10:56 Oct 7th, 2021Offline

comment graphic

sonicplushies

hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi

no spamming

sonicplushies

08:20 Oct 7th, 2021Offline

comment graphic

eeveelover64

no spamming

ok sorry my first time

Za Warudo Biggest Troll

04:05 Oct 8th, 2021Offline

comment graphic

Bruh, this comment section...

FlyingFlurry

10:15 Oct 19th, 2021Offline

comment graphic

ddisgd

kid amogus backwards

sugomadik

ddisgd

03:26 Oct 20th, 2021Offline

comment graphic

FlyingFlurry

sugomadik

I'm suffering from botha

nicniclr

07:08 Oct 20th, 2021Offline

comment graphic

ddisgd

yellow sus because he waaaaaaaaaaaaaaaaario

YOU WANT TO BE VOTED OUT DON'T YOU???

nicniclr

07:09 Oct 20th, 2021Offline

comment graphic

THE LIQUID

Round's already over, bud. And, by the way, why would I vent when I was standing right next to the door?

IT IS THE SPOOKY MONTH

eeveelover64

09:26 Oct 20th, 2021Offline

comment graphic

y'all are so funny, i forgot to show emotion ?

+ Reply